مدل یابی اثر پارتی بازی در محیط کار بر تمایل به ترک شغل، رضایت و عملکرد شغلی کارکنان اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهر تهران

امیر قنبرپور نصرتی؛ ناصر بای؛ زهرا حاجی انزهایی

دوره 8، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 327-337

https://doi.org/10.22044/shm.2021.5305.1463

چکیده
  هدف: تحقیق حاضر با هدف شناسایی اثر پارتی بازی در محیط کار بر تمایل به ترک شغل، رضایت و عملکرد شغلی کارکنان اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهر تهران انجام شده است.روش شناسی: تحقیق حاضر، توصیفی از نوع همبستگی است که به صورت میدانی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهر تهران به تعداد 336 نفر ...  بیشتر

نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری‌مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

سیدرضا حسینی نیا؛ ناصر بای؛ امیر قنبرپور نصرتی

دوره 7، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 207-223

https://doi.org/10.22044/shm.2020.5172.1449

چکیده
  هدف: هدف تحقیق حاضر، مطالعه نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری‌مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود.روش شناسی: روش تحقیق حاضر، توصیفی از نوع همبستگی است و جامعه آماری آن شامل کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود که 132 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه‌های مدیریت ...  بیشتر

بررسی اثر عوامل سازمانی بر بیگانگی از کار در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

ناصر بای؛ امیر قنبرپور نصرتی؛ عیسی صادق خیجی

دوره 5، شماره 2 ، تیر 1397، ، صفحه 235-247

https://doi.org/10.22044/shm.2018.5068.1422

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی اثر عوامل سازمانی بر بیگانگی از کار در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود.روش‌شناسی: تحقیق حاضر، توصیفی از نوع همبستگی است که به صورت میدانی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان به تعداد 220 نفر بود که بر اساس فرمول کوکران 141 نفر به شیوه تصادفی طبقه‌ای ...  بیشتر

ارتباط بین مدیریت روابط با مشتری و رضایت مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

ناصر بای؛ امیر قنبرپور نصرتی؛ سید رضا حسینی نیا

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1394، ، صفحه 129-137

https://doi.org/10.22044/shm.2015.609

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر، مطالعه ارتباط بین مدیریت روابط با مشتری و رضایت مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود.روش شناسی: جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان به تعداد 203 نفر در سال 1393 بود که بر حسب جدول کوکران، 132 نفر به شیوه تصادفی- طبقه‌ای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع‌آوری ...  بیشتر