مدیریت منابع انسانی در ورزش شامل کارکنان حقوق بگیر، نیروهای داوطلب و مشتریان
شناسایی و مدل‌سازی عوامل موثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان در رویدادهای ورزشی

محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان

دوره 9، شماره 1 ، مهر 1400، ، صفحه 45-61

http://dx.doi.org/10.22044/shm.2022.10715.2346

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش شناسایی و مدلسازی عوامل موثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران بود. روش شناسی: تحقیق حاضر از نوع کیفی و از منظر هدف از نوع تحقیقات توسعه‌ای است که با روش نظریه داده بنیاد انجام شد. روش جمع‌آوری اطلاعات توسط مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته بود. فرآیند مصاحبه‌ها با 15 نفر از ...  بیشتر