پیامدهای نگرشی منابع انسانی در ورزش مانند، رضایت شغلی، تعهد شغلی و سازمانی و ...
تأثیر عشق به ورزش بر وفاداری هواداران ورزشی با نقش میانجی تجارب هیجانی

خدیجه مشدنژاد؛ حسن بحرالعلوم؛ منصوره مکبریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اسفند 1402

https://doi.org/10.22044/shm.2024.13910.2601

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف تأثیر عشق به ورزش بر وفاداری هواداران ورزشی با نقش میانجی تجارب هیجانی انجام شد. روش‌شناسی: روش پژوهش با توجه به ماهیت از نوع توصیفی– همبستگی و به لحاظ زمانی مقطعی بود. جامعۀ آماری شامل هواداران تیم‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، سوارکاری و فوتبال استان گلستان بودند که با برآورد حداقل 2 و حداکثر10 برابر تعداد ...  بیشتر