مدیریت منابع انسانی در ورزش شامل کارکنان حقوق بگیر، نیروهای داوطلب و مشتریان
بررسی نقش میانجی نشاط اجتماعی در اثرگذاری بازاریابی اجتماعی بر توسعه ورزش همگانی بانوان استان اردبیل

سهیلا توحیدی؛ مهرداد محرم زاده؛ مسعود ایمانزاده؛ سیمین اسگندری دستگیری

دوره 9، شماره 2 ، تیر 1401، ، صفحه 397-411

https://doi.org/10.22044/shm.2022.11396.2409

چکیده
  هدف: ورزش یک پدیده اجتماعی وسیع و جهانی است که در زندگی جوانان و بزرگسالان ریشه دارد. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی برتوسعه ورزش همگانی بانوان استان اردبیل با نقش میانجی نشاط اجتماعی می باشد. روش شناسی: پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع تحقیقات کاربردی، از نظر ماهیت و محتوایی از نوع توصیفی – تحلیلی، از حیث گردآوری داده ...  بیشتر

استراتژی های توسعه ورزش قهرمانی بانوان کشور ایران بر اساس مدل SPP

نازنین راسخ؛ سید نصرا... سجادی

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1394، ، صفحه 93-103

https://doi.org/10.22044/shm.2015.606

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش، تدوین استراتژی توسعه ورزش قهرمانی بانوان کشور ایران بر اساس مدل برنامه طراحی استراتژیک(SPP ) است. روش شناسی: روش تحقیق بر مبنای هدف، کاربردی – تحلیلی است. برای گردآوری داده ها، به بررسی اسناد و مدارک بالا دستی، مطالعه ادبیات پیشینه و نظرات شورای خبرگان پرداخته و ازپرسشنامه محقق ساخته بررسی وضعیت موجود که روایی محتوایی ...  بیشتر