مدیریت راهبردی منابع انسانی در ورزش
اثر شفافیت سازمانی بر دوسوتوانی سازمانی با میانجی مستندسازی تجربیات و هم‌افزایی سرمایه انسانی (مطالعه موردی ادارات ورزش و جوانان استان تهران)

سلمان رباطی؛ علی فهیمی‌نژاد؛ باقر مرسل؛ سید رضا حسینی نیا

دوره 9، شماره 1 ، دی 1400، ، صفحه 25-43

https://doi.org/10.22044/shm.2022.9475.2173

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش بررسی اثر شفافیت سازمانی بر دوسوتوانی سازمانی با میانجی مستندسازی تجربیات و سینرژی سرمایه انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان تهران بود. روش‌شناسی: روش تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی می‌باشد. جامعه آماری را تمامی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان تهران تشکیل می‌دادند. نمونه‌ آماری به تعداد قابل کفایت برای آزمون ...  بیشتر

نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری‌مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

سیدرضا حسینی نیا؛ ناصر بای؛ امیر قنبرپور نصرتی

دوره 7، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 207-223

https://doi.org/10.22044/shm.2020.5172.1449

چکیده
  هدف: هدف تحقیق حاضر، مطالعه نقش مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان مشتری‌مداری کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود.روش شناسی: روش تحقیق حاضر، توصیفی از نوع همبستگی است و جامعه آماری آن شامل کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود که 132 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه‌های مدیریت ...  بیشتر

ارتباط مسئولیت اجتماعی و جو اخلاقی با عملکرد ورزشی ادراک شده (مطالعه موردی: بازیکنان والیبال استان خراسان شمالی)

معصومه محمدی؛ حسن بحرالعلوم؛ سید رضا حسینی نیا

دوره 3، شماره 2 ، تیر 1395، ، صفحه 165-174

https://doi.org/10.22044/shm.2016.834

چکیده
  هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین ارتباط بین مسئولیت اجتماعی و جو اخلاقی با عملکرد ورزشی ادراک‌شده بازیکنان والیبال بود. روش‌شناسی: روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق را بازیکنان والیبال استان خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان تشکیل دادند که در مسابقات باشگاهی سال 94-93 حضور داشتند (216 نفر) و نمونه گیری به‌صورت ...  بیشتر

ارتباط بین مدیریت روابط با مشتری و رضایت مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان

ناصر بای؛ امیر قنبرپور نصرتی؛ سید رضا حسینی نیا

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1394، ، صفحه 129-137

https://doi.org/10.22044/shm.2015.609

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر، مطالعه ارتباط بین مدیریت روابط با مشتری و رضایت مشتریان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود.روش شناسی: جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان به تعداد 203 نفر در سال 1393 بود که بر حسب جدول کوکران، 132 نفر به شیوه تصادفی- طبقه‌ای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع‌آوری ...  بیشتر