ابطحی، سید حسین. (1391). مدیریت منابع انسانی. چاپ هفتم، تهران: انتشارات موسسه تحقیقات و آموزش.
اسماعیلی، محمد رضا و صید زاده، حیدر. (1396). تأثیر رضایت شغلی بر عملکرد با نقش میانجی وفاداری سازمانی. فصلنامه مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، 25(83)، 68-51.
ایزدیان، محمد رضا. (1386). نشان ملى به مثابه اهرم توسعه صادرات. ماهنامه پیام صادرات، 22، 12-19.
براتی، هاجر؛ عریضی، حمید رضا؛ براتی، آذر؛ سرهنگی، کامران و نجبر، حمید رضا. (1392). تأثیر عدالت سازمانی و جو سازمانی بر رفتارهای ضد تولید. مدیریت فرهنگ سازمانی، 11(4)، 197-181.
بنیادی نائینی، علی؛ کامفیروزی، محمد حسن و دهقان مشتانی، محمود. (1393). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی). مدیریت بازاریابی، 9(25)، 99-83.
حیدری، احسان. (1391). بررسی عوامل موثر بر عملکرد برند کارکنان با رویکرد برندسازی داخلی (مطالعه موردی بانک کشاورزی ایران). پایاننامه کارشناسیارشد، دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور استان تهران.
داوری، علی و رضازاده، آرش. (1392). مدل سازی معادلات ساختاری با نرم افزار PLS. چاپ اول، تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
رحیم نیا، فریبرز و صادقی، فرشته. (1395). بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر مدیریت برند داخلی و لنگرهای شغلی بر تمایل به ماندن، مورد مطالعه: یک سازمان دولتی در شهر مشهد. نشریه تحقیقات بازاریابی نوین، 6(22)، 88-67.
رستمی، رضا؛ اکبری، پیمان؛ ویسمرادی، اکبر و محمدی نجف آبادی، عبدالمجید. (1394). تحلیل نقش واسطهای رضایت شغلی و تعهد سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری گرایی کارکنان (مطالعه موردی: شرکتهای پخش دارویی و غذایی). مدیریت بازاریابی، 10(26)، 139-158.
شفیعآبادى، عبدالله. (1392). راهنمایى و مشاوره شغلى و حرفهاى. چاپ بیست و سوم، تهران: انتشارات رشد.
شیرازی، علی و حسینی رباط، سیده منصوره. (1393). تحلیل تأثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر حفظ کارکنان. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، 19، 11-18.
شیروانی، طهماسب و اسمعیلی، محسن. (1398). بررسی نقش میانجی سلامت سازمانی در ارتباط بین اخلاق حرفهاى و فضیلت سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری. نشریه مدیریت منابع انسانی در ورزش، 6(2)، 297- 313.
عابدی، محمد رضا. (1381). بررسی مقایسه اثربخشی مشاوره شغلی برکاهش فرسودگی شغلی مشاوران آموزش و پرورش شهر اصفهان. پایاننامه دکتری، دانشگاه علامه طباطبایی.
عزیزی، شهریار و اثناعشری، مسعود. (1392). برندسازی داخلی و عملکرد برند در بانک؛ نقش تعدیلگر جو رقابتی و رضایت شغلی. پژوهشهای مدیریت در ایران، 17(3)، 165-151 .
فریدونی، مسعود و کلاته سیفری، معصومه. (1397). ارائه مدل اثر سخت کوشی روانی بر کارآفرینی فردی با تأکید بر نقش میانجی کارآمدی درونی (مطالعه موردی: معلمان ورزش استان گلستان). نشریه مدیریت منابع انسانی در ورزش، 6(1)، 87-69.
مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید. (1390). پژوهشنامه مدیریت، مبانی سازمان و مدیریت. جلد اول، چاپ اول، تهران: انتشارات راه دانش.
هکت، ینی. (1383). مدیریت منابع انسانی (استخدام واداره کارکنان). ترجمه ملوک دیوانگاهی، چاپ دوم، تهران: انتشارات فرهنگ جامع.
Barclay, D., Higgins, C. & Thompson, R. (1995). The Partial Least Squares (PLS) Approach to Causal Modeling: Personal Computer Adoption and Use as an Illustration. Technology Studies, 2(2), 285-309.
Buil, I., Martínez, E., & Matute, J. (2016). From internal brand management to organizational citizenship behaviours: Evidence from frontline employees in the hotel industry. Tourism Management, 57, 256-271.
Diamantopoulos, A., Sarstedt, M.,
Fuchs, C.,
Wilczynski, W., &
Kaiser, S. (2012). Guidelines for choosing between multi-item and single-item scales for construct measurement: A predictive validity perspective.
Journal of the Academy of Marketing Science, 40(3), 434- 449.
Drake, S. M., Gulman, M. J., & Roberts, S. M. (2005). Light their fire:Using internal marketing to ignite employee performance and wow your customers. Chicago: Dearborn Trade Publishing. 112.
Du Preez, R., & Bendixen, M. T. (2015). The impact of internal brand management on employee job satisfaction, brand commitment and intention to stay. International Journal of Bank Marketing. 33(1), 78-91.
Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error. Journal of Marketing Research, 18(1), 39-50.
Ghenaatgar, A., & Jalali, S. M. (2016). Study of the Effect of Internal Brand Management on Brand Citizenship Behavior in Presence of Brand Commitment and Job Satisfaction of Employees in Banking Industry. International Business Management, 10, 4200-4208.
Itam, U., & Singh, S. (2017). Examining the mediation effect of employee engagement on internal brand practices and outcome variables in the organized retail sector. International Business Management, 11(3), 673-682.
Jacobs, R. (2003). Turn employees into brand ambassadors. Bank Marketing, 35(3), 22-26.
Javid, H., Monfared, F. S. A., & Aghamoosa, R. (2016). Internal Brand Management Relationship with Brand Citizenship Behavior, Job Satisfaction and Commitment in Saipa Teif Company. Procedia Economics and Finance, 36, 408-413.
Kotler, P. (2003). Marketing Management, 11th ed., Prentice-Hall, Upper Saddle River, NJ.
Olawale, F., & Garwe, D. (2015). Priorities, job satisfaction in the competitive climate. Management, 4(5), 729-738.
Lee, F. H., Lee, T. Z., & Wu, W. Y. (2010). The relationship between human resource management practices, business strategy and firm performance: evidence from steel industry in Taiwan. The International journal of human resource management, 21(9), 1351-1372.
Lee, Y. K., Kim, S., & Kim, S. Y. (2014). The impact of internal branding on employee engagement and outcome variables in the hotel industry. Asia Pacific Journal of Tourism Research, 19(12), 1359-1380.
Porter, L. W. (1999). Job attitudes in management, human relations . Ram, P. (2013). Relationship between job satisfaction and job performance in the public sector: A case study from India. International Journal of Academic Research in Economics and Management Sciences, 2(2), 16-35.
Punjaisri, K., & Wilson, A. (2007). The role of internal branding in the delivery of employee brand promise. Journal of Brand Management, 15(1), 57-70.
Punjaisri, K., Evanschitzky, H., & Wilson, A. (2009). Internal branding: An enabler of employees’ brand-supporting behaviors. Journal of Service Management, 20(2), 209-226.
Salehi, M., & Gholtash, A. (2011). The relationship between job satisfaction, job burnout and organizational commitment with the organizational citizenship behavior among members of faculty in the Islamic Azad University – first district branches: in order to provide the appropriate model. Procedia- Social and Behavioral Sciences, 15, 306-310.
Spector, P. E. (1988). Development of the work locus of control scale. Journal of Occupational Psychology, 61(4): 335-340.
Tenenhaus, M., Amato, S., & Esposite Vinzi, V. (2004). A Global Goodness-of fit Index for PLS Structural Equation Modeling, In Proceedings of the XLII SIS Scientific Meeting. 739-742.
Vinzi, V. E., Trinchera, L., & Amato, S. (2010). PLS Path Modeling: from Foundations to Recent Developments and Open Issues for Model Assessment and Improvement. Handbook of Partial Least Squares. 47-82.
Wetzels, M., Odekkerken-Schroder, G., & Van Oppen, C. (2009). Using PLS Path Modeling for Assessing Hierarchical Construct Models: Guidelines and Empirical Illustration. MIS Quarterly, 33(1), 177-195.