مدیریت منابع انسانی پایدار و مسئولیت پذیر در ورزش
تأثیر کیفیت ادراک شده و دلبستگی به برند بر تعهد به برند در ورزشکاران حرفه‌ای

سیدجلیل میریوسفی؛ راشد بالال؛ سید احمد نژاد سجادی

دوره 12، شماره 1 ، دی 1403، ، صفحه 157-173

https://doi.org/10.22044/shm.2024.14958.2671

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و دلبستگی به برند بر تعهد به برند در ورزشکاران حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان بود. روش شناسی: این پژوهش، از نوع توصیفی ـ همبستگی بود که به شکل میدانی انجام شده‌است. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه ورزشکاران حرفه‌ای (شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی) استان سیستان ...  بیشتر

بررسی نقش توسعه فرهنگ اجتماعی درتوسعه فرهنگی ورزش قهرمانی

سیدجلیل میریوسفی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ محمدمهدی رحمتی

دوره 4، شماره 1 ، دی 1395، ، صفحه 131-146

https://doi.org/10.22044/shm.2016.878

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش بررسی نقش توسعه فرهنگ اجتماعی درتوسعه فرهنگی ورزش درقهرمانی بود. روش شناسی: روش این پژوهش از نوع ترکیبی بود. ابتداپرسش نامۀ محقق ساخته 14گویه ای براساس منابع موجود‌ با مقیاس لیکرت پنج گزینه‌ای تنظیم پس از تأیید روایی محتوایی، پایایی آن با روش آلفای کرونباخ (84/0α=) تایید گردید. سپس با روش نمونه گیری هدفمند، تعداد143 ...  بیشتر