اثر سرمایه فکری بر نوآوری و چابکی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان: نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای

مهدی سلیمی؛ فاطمه کشوری

دوره 7، شماره 1 ، دی 1398، ، صفحه 61-79

https://doi.org/10.22044/shm.2020.6763.1705

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر سرمایه فکری بر نوآوری و چابکی سازمانی با توجه به نقش میانجی اخلاق حرفه‎ای بود. روش شناسی: جامعه آماری را کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان تشکیل دادند که بر این اساس حجم نمونه 260 نفر تعیین و به صورت تصادفی طبقه ای گزینش گردیدند. برای جمع آوری داده ها پیرامون متغیر سرمایه فکری از پرسشنامه ...  بیشتر

ارائه معیارهای گزینش مدیران عالی سازمان‌های ورزشی

مهدی سلیمی؛ سید فرشید علوی؛ محبوبه سلیمانی

دوره 6، شماره 1 ، دی 1397، ، صفحه 35-49

https://doi.org/10.22044/shm.2019.5548.1507

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر ارائه معیارهای گزینش مدیران عالی سازمان های ورزشی بود. روش شناسی: روش تحقیق به لحاظ هدف کاربردی، و به لحاظ نوع توصیفی زمینه یابی بود. جامعه آماری پژوهش را دو گروه اعضای هیات علمی مدیریت ورزشی کشور؛ و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان، و مدیران فدراسیون های ورزشی تشکیل دادند که در مجموع حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی ...  بیشتر

رابطۀ جامعه پذیری سازمانی و تعهد روانشناختی بازیکنان به تیم های فوتبال اصفهان

کیومرث شهبازی راد؛ احمدعلی آصفی؛ مهدی سلیمی

دوره 5، شماره 1 ، دی 1396، ، صفحه 19-33

https://doi.org/10.22044/shm.2018.5079.1427

چکیده
  هدف: هدف این تحقیق تعیین رابطه بین جامعه‌پذیری سازمانی و تعهدروانشناختی بازیکنان به تیم‌های فوتبال اصفهان بود. روش‌شناسی: روش تحقیق به لحاظ نوع توصیفی ـ همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی است که جمع آوری داده‌های آن نیز به صورت پیمایشی انجام گردید. جامعه آماری تحقیق را کلیه بازیکنان تیم‌های لیگ برتر اصفهان و بازیکنان تیم‌های حاضر در ...  بیشتر