مدیریت منابع انسانی در ورزش شامل کارکنان حقوق بگیر، نیروهای داوطلب و مشتریان
بررسی نقش میانجی نشاط اجتماعی در اثرگذاری بازاریابی اجتماعی بر توسعه ورزش همگانی بانوان استان اردبیل

سهیلا توحیدی؛ مهرداد محرم زاده؛ مسعود ایمانزاده؛ سیمین اسگندری دستگیری

دوره 9، شماره 2 ، تیر 1401، ، صفحه 397-411

https://doi.org/10.22044/shm.2022.11396.2409

چکیده
  هدف: ورزش یک پدیده اجتماعی وسیع و جهانی است که در زندگی جوانان و بزرگسالان ریشه دارد. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی برتوسعه ورزش همگانی بانوان استان اردبیل با نقش میانجی نشاط اجتماعی می باشد. روش شناسی: پژوهش حاضر از لحاظ هدف از نوع تحقیقات کاربردی، از نظر ماهیت و محتوایی از نوع توصیفی – تحلیلی، از حیث گردآوری داده ...  بیشتر

بررسی نقش توسعه فرهنگ اجتماعی درتوسعه فرهنگی ورزش قهرمانی

سیدجلیل میریوسفی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ محمدمهدی رحمتی

دوره 4، شماره 1 ، دی 1395، ، صفحه 131-146

https://doi.org/10.22044/shm.2016.878

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش بررسی نقش توسعه فرهنگ اجتماعی درتوسعه فرهنگی ورزش درقهرمانی بود. روش شناسی: روش این پژوهش از نوع ترکیبی بود. ابتداپرسش نامۀ محقق ساخته 14گویه ای براساس منابع موجود‌ با مقیاس لیکرت پنج گزینه‌ای تنظیم پس از تأیید روایی محتوایی، پایایی آن با روش آلفای کرونباخ (84/0α=) تایید گردید. سپس با روش نمونه گیری هدفمند، تعداد143 ...  بیشتر