کارکردهای مدیریت منابع انسانی در ورزش
اکتشاف مولفه‌های قابلیت‌ بازاریابی ورزشی نیروی انسانی در فوتبال عراق

مثنی محمد نصراوی؛ سید محمد کاشف؛ محسن بهنام

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 بهمن 1402

https://doi.org/10.22044/shm.2024.13677.2586

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر اکتشاف مولفه‏های قابلیت بازاریابی ورزشی نیروی انسانی فوتبال عراق بود. روش‌شناسی: این پژوهش با ماهیت اکتشافی و با هدف بسط دانش و شناخت موجود در رابطه ‌با قابلیت‏های بازاریابی و کسب درآمد نیروی انسانی انجام شد. از آنجایی که در کشور عراق ضعف این تحقیقات بسیار وجود دارد و ادبیات پژوهش کمی موجود بود، از این رو ...  بیشتر

شناسایی قابلیت‌های بازاریابی و کسب درآمد نیروی انسانی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران و طراحی مدل

کریم زهره وندیان؛ اسفندیار خسروی زاده؛ طهماسب شیروانی

دوره 7، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 387-403

https://doi.org/10.22044/shm.2020.7590.1833

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر شناسایی قابلیت‌های بازاریابی و کسب درآمد نیروی انسانی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران و طراحی مدل آن است. روش تحقیق: این تحقیق از نوع کیفی است که از روش نظریه داده‌بنیاد و رویکرد گلیزر (1992) استفاده شده است. جامعه تحقیق شامل کلیه مدیران باشگاه‌های فوتبال و اساتید مدیریت ورزشی است. از روش نمونه‌گیری نظری و به‌شیوه ...  بیشتر